sâmbătă, 15 august 2009

Madalin Voicu: "Bebelusul meu e o figura, e tigan, domn’e, are un lipici!"

e doua luni si jumatate, Madalin Voicu este un tatic extrem de fericit, care nu se mai dezlipeste de langa patutul bebelusului Stefan, alintat Fanita. Iubita lui, Carmen Olteanu, l-a facut cel mai fericit barbat din lume, chiar cu riscul de a ramane singura pentru ca Madalin a amenintat-o ca, daca ramane insarcinata, o paraseste. Se pare ca politicianul a revenit la sentimente mai bune
si nu se mai da dus din casa
lui Carmen. “Ii cant, il iau in brate, il plimb." Asa descrie Madalin Voicu timpul pretios pe care il petrece alaturi de cel mai mic dintre copiii lui. Politicianul e mandru nevoie mare ca micutul Stefan e curat baiatul tatalui sau - cu sange de tigan adevarat, cu lipici si dragoste de viata
si de oameni. “Eu imi iubesc toti copiii pana la epuizare! Cand il iau in brate, Fanita ofteaza, de parca rasufla usurat ca, in sfarsit, am venit acasa. E tigan, domn’e, ce sa mai vorbim! Sunt copii rai care plang, dar al meu nu. Are o chimie speciala, un lipici... o chestie care se cheama partea frumoasa a tiganetului, partea emotionala, sufleteasca, bucuria de a sta langa cineva. Chestia asta se simte de cand se naste omul”, a declarat Madalin Voicu la “Happy Hour”. Madalin Voicu mai are oficial alti trei copii, doi baieti, Madalin si Tudor, si o fata, Ioana, care nu l-au cunoscut inca pe fratele lor cel mic. Se mandreste cu toti trei si spune ca cel mai important lucru pentru el este sa le dea o educatie buna si sa-i trimita la invatatura la cele mai inalte scoli.