vineri, 15 februarie 2008

STAN: "VATCA NU AR FI TREBUIT SA FIE ASA ORGOLIOS"

Presedintele Otelului, Marius Stan, s-a declarat deranjat de afirmatiile portarului Cosmin Vatca, conform carora jucatorul actual al Stelei nu ar dori sa vina la Otelul si ca nu simte ca ar fi fost apreciat cum se cuvine pentru perioada petrecuta in tricoul echipei de pe Dunare.

"Am vazut si eu declaratiile date de Vatca azi. Daca era un tip inteligent, daca ar fi lasat orgoliul deoparte, nu ar fi trebuit sa declare aceste lucruri. Eu, sincer, nu am facut decat sa declar presei adevarul. Noi am fost sunati de el si daca, cu ceva timp in urma, am declarat ca nu agream un imprumut al sau, acum o faceam, deoarece am obtinut pe el o suma frumoasa de bani si era normal sa ii intind o mana de ajutor. Dar, dupa aceste declaratii, deoarece si-a manifestat interesul sa nu plece de la Steaua, nu cred ca o sa-l mai luam. Asta a fost decizia lui. Apoi din cate am aflat eu lui i-au si ajuns la ureche mesajele care au fost scrise pe garduirile de la stadion de catre suporterii galateni." a declarat, pentru Prosport, Marius Stan