sâmbătă, 2 februarie 2008

D. MORENO: "STEAUA ESTE O ECHIPA FOARTE MARE"


Noua achizitie a Stelei, Dayro Moreno, a sustinut sambata prima sa conferinta de presa ca jucator al Stelei, in cadrul careia a vorbit despre adaptarea sa la grup, despre colegii sai si sansele de a castiga titlul cu Steaua in acest sezon, informeaza site-ul oficial al gruparii din bulevardul Ghencea. Deocamdata, cred ca m-am acomodat destul de bine. Steaua este o echipa foarte mare si este dificil pentru un jucator nou sa se integreze imediat. Sper sa o fac foarte repede si sa joc la un nivel foarte ridicat Asa cum am spus, Steaua este o echipa foarte mare. Am avut sansa sa o vad jucand in UEFA Champions League. Diferenta de opt puncte fata de lider poate fi recuperata in cele 15 etape ramase de jucat si avem sanse de a castiga titlul de campioni Am venit la Steaua ca sa inscriu goluri si, daca voi reusi sa marchez, ma voi bucura alaturi de toti colegii. Important este sa ne bucuram impreuna la goluri si nu conteaza forma in care o vom face Nu exista nicio rivalitate intre noi si alti jucatori. Eu am venit aici pentru a juca fotbal si nu pentru a avea rivalitati. Pentru mine, important este sa joc si sa-mi vad de treaba mea Normal ca ne-am speriat cu totii atunci cand lui Habibou i s-a intamplat ce i s-a intamplat. Este colegul nostru si tinem foarte mult la el. Dupa ce a fost transportat la spital, ne-am interesat de starea lui, iar cand doctorul ne-a spus ca este in afara oricarui pericol, ne-am mai calmat. Ii multumim lui Dumnezeu ca si-a revenit si ca este in afara oricarui pericol Pe Zapata il cunosc de la echipa nationala. Mi-a vorbit foarte frumos despre Steaua, despre faptul ca este o echipa mare si a avut un rol foarte important in transferul meu. Este bine ca el se afla aici de sase luni, fiindca ne va ajuta si pe noi foarte mult sa ne acomodam, sa invatam limba si sa ne integram mai repede Nu sunt o "perla" a Columbiei. Singura mea porecla acolo este "Matadorul", fiindca marchez foarte multe goluri. Sper sa inscriu de foarte multe ori si la Steaua Steaua m-a transferat pentru a inscrie goluri. Faptul ca patronul are incredere in mine este motivant, iar eu nu trebuie sa-i insel asteptarile. Trebuie sa joc bine, asa cum am facut-o in Columbia si la echipa nationala, sa marchez si sa contribui la o atmosfera buna in cadrul echipei Am ajuns la o echipa buna, cu jucatori talentati si de treaba. Datorita calitatilor lor, imi va fi mai usor sa ma integrez in echipa. Cred ca m-am miscat suficient de bine in primele doua meciuri, m-am simtit bine din punct de vedere fizic, insa mai am destul de munca si sper ca, usor-usor, sa reusesc sa ma adaptez Dayro Moreno Dayro Moreno a jucat în două meciuri pentru roş-albaştri, însă nu a reuşit să înscrie niciun gol pana acum.