luni, 11 februarie 2008

Laudati de Napoli


U CRAIOVA. Tehnicianul italian al Stiintei, Nicolo Napoli, a vorbit despre echipa sa dupa încheierea stagiului de pregatire din Antalya. Acesta a explicat de ce echipa „alb-albastra” nu a pus baza pe rezultatele din cele cinci partide amicale, unde oltenii au înregistrat o victorie, doua egaluri si doua înfrângeri, reusind sa puncteze doar de doua ori, prin Florin Costea si Andrei Prepelita. "Nu ne intereseaza de nicio culoare rezultatul, ci mai mult cum se misca jucatorii întraun nou sistem. N-am mai putut efectua transferuri si în aceste conditii am fost nevoit sa promovez jucatori tineri si sa schimb sistemul de joc. Nu m-au interesat deloc rezultatele, iar adversarii n-au fost slabi, asa cum s-a spus prin presa din Craiova. Nici n-au vazut meciurile si unii s-au apucat deja sa comenteze. Ne intereseaza doar sa jucam bine în campionat. Acolo trebuie sa facem impresie, nu în amicale, unde nu exista aceeasi motivatie. Sunt multumit de acest cantonament. Le-am spus si baietilor ca sunt multumit de cum s-au pregatit în stagiu, atât eu, cât si staff-ul tehnic. Acum as spune cu un plus pentru partida contra croatilor. A fost bine, am avut ritm, ne-am creat patru - cinci ocazii mari de gol. Sunt foarte încântat de evolutia jucatorilor. Chiar daca au fost doar meciuri de pregatire, este important sa marcam. Insa, stiti bine ca am jucat de-a lungul acestei perioade fara atacantii nostri, Tanasa si Baird, care sunt accidentati. Ne-am creat ocazii si puteam sa marcam. O sa vina si golurile! Avem speranta ca, pâna va începe returul, se va înlatura si acest minus. Trebuie sa fim realisti, e foarte greu sa terminam pe primele patru locuri, cum spuneti ca s-a întâmplat dupa pregatirea facuta de mine în mandatul anterior. Acum pentru noi este important sa crestem de la meci la meci. Se stie foarte bine ca avem o echipa foarte tânara, trebuie sa mergem încet. Trebuie sa o luam pas cu pas si vom face un retur bun”, a declarat Nicolo Napoli. Fotbalistii Stiintei au primit liber pâna miercuri din partea italianului Napoli, care a plecat împreuna cu preparatorul fizic, Urbano Lega în Italia, iar antrenorul cu portarii, Stefan Crisan, a facut o vizita familiei sale din Germania.